Administrativní pracovník/pracovnice

Úvod / Hledat práci / Volná pracovní pozice

Administrativní pracovník/pracovnice

Úřad práce České republiky

Další informace:
Nástup ihned.
SŠ – ekonomický/právní směr
Trestní bezúhonnost, organizační schopnosti a komunikativnost, svědomitost, spolehlivost, schopnost řešit zadané úkoly samostatně, odolnost proti stresu, důslednost, systematické a logické uvažování, schopnost jednat s lidmi, poskytování administrativního zázemí (korespondence, vyřizování e-mailů, datových zpráv, tisk a zpracování dokumentů, příprava podkladů….), všeobecný přehled.
Velmi dobrou znalost práce na PC – MS OFFICE atd.
Řidičský průkaz sk. B – aktivně.
Minimální praxe v administrativě 2 roky.
Anglický jazyk výhodou
Pracovní doba 7:00 – 15:30 hod.
První kontakt je možný POUZE telefonicky nebo e-mailem.

Shrnutí

  • Publikováno: 23.03.2024
  • Pracovní vztah: Hlavní pracovní poměr
  • Místo práce (okres): Olomouc