Popis pozice:
Administrativní správa zakázek v informačním systému, správa e-shopu, práce v Excelu, telefonická komunikace s klienty, po zaučení tvorba rozpočtů tiskových zakázek, práce je velmi pestrá a vhodná pro schopné a energické lidi, co se nebojí pracovního náporu. Možnost profesního růstu a plného úvazku.
Požadované dovednosti:
Praxe v administrativě 2 roky, organizační schopnosti, znalost NJ výhodou, zkušenosti v práci s informačním systémem, technické myšlení, schopnost zvládat více požadavků najednou a pozitivní přístup k životu a práci, preciznost, zodpovědnost, vzdělání SŠ -VŠ, dobrá znalost Microsoft Office
Nabízíme práci v příjemném a mladém pracovní prostředí rodinné firmy v ekologickém provozu v blízkosti centra Brna v moderní rozvíjející společnosti SRP s.r.o., působíme 18 let na trhu, specializujeme se na výrobu velkoplošného digitálního tisku – více na www.srp-reklama.cz
Zasílejte životopisy e-mailem s názvem pozice v předmětu na adresu: kandidat@srp-reklama.cz