Náplň práce:
- Administrativa - práce na PC převážně se systémem Pohoda (přijímání a zpracování objednávek klientů, fakturace), NUTNÁ ZNALOST POHODY
- prodej, nabídka našich produktů - akvizice nových klientů, grafická a textová tvorba nabídek pro velké odběratele (distribuční nabídky) a další obchodní činnost
- tvorba prezentací nových produktů a akčního zboží a s tím související podpora prodeje
- péče o stávající klientské sítě
- správa pokladny
- spolupráce s odděleními uvnitř firmy, administrativní podpora
Požadujeme:
- velmi dobrá znalost Microsoft Word a Excel (význam netištěných znaků, vzorce, tabulky)
- nutná znalost software Pohoda na uživatelské úrovni (skladová evidence) - bude dále rozvíjena
- znalost azbuky výhodou, anglický jazyk na komunikační úrovni výhodou
- profesionální přístup, příjemné vystupování
- bystré a samostatné uvažování, komunikativnost, pečlivost
- psaní všemi deseti
Nabízíme:
- stravenky, firemní benefity
- po odpracovnání 1 roku ve firmě příspěvky na dovolenou, masáže, kulturu, nejrůznější kurzy
- 8,5 hod pracovní doba/den