Loading...

Administrátor/ka zakázek servisu autoskel - fakturace, nákup, logistika

Home / Práce

Administrátor/ka zakázek servisu autoskel - fakturace, nákup, logistika

Úřad práce České republiky

Popis pracovní pozice

Další informace:
Rozšiřujeme tým Autosklo GO a hledáme uchazeče/ku na pozici administrátor/ka zákázek servisu autoskel- centrála firmy Autosklo GO a.s. Pozice na centrále firmy je klíčová a zahrnuje kompletní vyřizování pojistných událostí, zajištění nákupu skel, logistiku mezi pobočkami, fakturaci zakázek a komunikaci s pobočkami a zákazníky. Hledáme týmového hráče s dobrými komunikačními dovednostmi, vysokou pečlivostí , schopností naučit se pracovat s různými aplikacemi a systémy, pozitivní a pracovitou osobnost s chutí podílet se na úspěchu rychle rostoucí firmy. Požadujeme prokazatelnou zkušenost s fakturací, logistikou nebo z oddělení firemního nákupu. Pracoviště v Českých Budějovicích, ul.Pekárenská. Nabízíme dlouhodobou a stabilní práci v Českých Budějovicích. Nástup možný dle dohody. Životopisy prosím emailem na mkratky@autosklogo.cz

Shrnutí

  • Publikováno: 20.02.2021
  • Pracovní vztah: Hlavní pracovní poměr
  • Místo práce (okres):

0 Obdobných pozic