ASISTENT VEDOUCÍ POBOČKY, SOCIÁLNÍ PRACOVNÍCE/PRACOVNÍK
Úřad práce České republiky
Popis pracovní pozice
Další informace: Pracovní smlouva se uzavírá na dobu určitou v délce jednoho roku s perspektivou dalšího prodloužení. Po zapracování možnost navýšení osobního ohodnocení.
Místo výkonu práce: Písek.
Náplň práce:
- Hledáme pracovníka, který se bude podílet na aktualizaci metodik dle aktuálních standardů kvality sociálních služeb dle vyhlášky MPSV č. 505/2006 Sb. Bude úzce spolupracovat s vedoucí pobočky na svěřených úkolech a dalšími kolegy v jednotlivých službách. Orientace v ambulantních, terénních i pobytových službách je velkou výhodou. Dále se bude podílet na chodu sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi v přímé péči. Jedná se o výkon práce sociálního pracovníka dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách. Pomáháme rodinám stabilizovat se v jejich náročné životní situaci. Nejčastější oblast pomoci je bytová či finanční nouze, ale také péče o děti, jejich výchova a vzdělávání.
Kvalifikace: dokončené (nebo před dokončením) vzdělání odpovídající zákonu o sociálních službách č. 108/2006 Sb. § 109 - VŠ nebo VOŠ sociální práce, sociální pedagogika, pedagogika volného času, apod.
Požadujeme základní orientaci v zákonu o sociálních službách, komunikativnost, pečlivost, empatii, týmového ducha.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, stravenky, 13. plat, práci v příjemném prostředí malého kolektivu. Zároveň zázemí stabilní organizace, která se věnuje pomáhajícím profesím již od roku 1989 a působí téměř po celé ČR.
Průběh výběrového řízení: Zájemce o pracovní pozici zašle životopis na adresu andrea.storkova@nadeje.cz.
Na základě posouzení životopisu budou vybraní uchazeči pozváni na ústní pohovor.
Informace podává: Mgr. Andrea Štorková