Další informace: Pracovní náplň: průběžná organizační a administrativní agenda pracoviště; zajištění a kontrola administrativních podkladů např. příprava objednávek, kompletace podkladů služebních cest, fakturace, komunikace s pracovníky, sledování interních termínů atd.; vyřizování korespondence, zpracování a archivace písemností, pořizování záznamů z porad atd.; administrativní podpora týmů pracujících na výzkumných projektech; obsluha kancelářské a výpočetní techniky (scan, kopírování, fax atd.); práce s informačními systémy v rámci VŠTE v ČB; evidence separátů a případně dalších úkolů určených přímým nadřízeným.
Požadavky: minimálně SŠ vzdělání s maturitou, ekonomický směr výhodou; vhodné pro absolventy VŠ nebo studenty posledních ročníků; zvládání práce s výpočetní a kancelářskou technikou; velmi dobrá znalost MS Office (Word, Excel, Powerpoint); pečlivost při zpracování svěřených úkolů; dobré organizační a komunikační schopnosti; ochota učit se novým věcem.
Nabízíme: pracovní poměr na dobu určitou- 1 rok, s perspektivou prodloužení na dobu neurčitou; příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv; dotované stravování; zaměstnanecké benefity.
Požadované doklady: strukturovaný životopis, motivační dopis, úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, výpis z evidence rejstříku trestů (ne starší 3 měsíců).
Termín pro podání přihlášky: do 23.2.2021.
Kontaktní osoba: Ing. Lucie Černá, tel. 387 842 103, e-mail: cerna.lucie@mail.vstecb.cz