Pracovní náplň:
- Správa zákaznického portálu/e-shopu, obsahová náplň, průběžná aktualizace publikovaných dat
- Komunikace s obchodním oddělením a s produkt manažery - součinnost v procesu zavádění nových výrobků na trh
- Rozvoj a údržba systému, koordinace externí firmy a prostředí Nav
- Optimalizace výkonu e-shopu
- Online marketing ve spolupráci s agenturou, kampaně, statistiky Google Analytics
Očekáváme:
- Znalost online prostředí
- Znalost IT prostředí
- Zkušenosti se správou e-shopu a projektovým řízením
- Znalosti excel
- Analytické myšlení, obchodní duch
- Asertivní jednání - směrem do firmy i k zákazníkům
- Vzdělání na úrovni SŠ, VŠ
- Chuť neustále se učit a zdokonalovat
- Znalost prostředí Microsoft Navision výhodou
- Znalost němčiny výhodou
Nabízíme:
- Práci ve stabilní a dynamické firmě
- Nástup ihned, práce na plný úvazek
- Firemní stravování
- Další jazykové vzdělávání
- Příspěvek na penzijní fond
Životopisy zasílejte na: svandova@minirol.cz, případně tel: 566 502 441, 775892549
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v životopise, zaslaném na personální oddělení společnosti Building Shutter Systems s.r.o., dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu, a to po dobu 12 měsíců nebo do odvolání Vašeho souhlasu.
K Vašim osobním údajům budou mít přístup pouze náboroví pracovníci firmy Building Shutter Systems s.r.o. a relevantní vedoucí pracovníci. Vaše osobní údaje budou zpracovány pouze v Building Shutter Systems s.r.o. a nebudou odhaleny třetí straně.