Home/Práce/Administrativní pracovník - pracovník back office
Administrativní pracovník - pracovník back office
Úřad práce České republiky
Popis práce
Další informace:
Pracoviště: Bohumínská 410/135, Ostrava - Muglinov
1. kontakt e-mailem.
Pracovní náplň: příprava a realizace dokumentace, zpracování nabídek a objednávek, práce s CRM systémem - evidence databáze zákazníků, komunikace s dodavateli a odběrateli, evidence zboží
Požadujeme: min. vzdělání SŠ, znalost MS OFFICE na uživatelské úrovni, praktické administrativní zkušenosti, výborné organizační a komunikační dovednosti, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, čistý trestní rejstřík. Pracovní místo vhodné pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Nabízíme: motivující platové ohodnocení, pracovní doba v pátek do 14:00 hod, mobilní tel.
Úvazek: 32,5 - 40 hod. týdně
Nástup ihned.
Shrnutí
Publikováno: 26.12.2020
Pracovní vztah: Hlavní pracovní poměr, Práce na zkrácený úvazek