Od roku 2015 působíme v oblasti elektronického obchodu a úspěšně rozjíždíme i další projekty jak se zaměřením na B2B, tak i B2C. V e-commerce už víme jak to chodí a rádi se o poznatky podělíme. Našim cílem je budovat silnou společnost s poctivou firemní kulturou, která klientům nabízí přesah v kvalitě služeb a zákaznické péče. Umíme projekty vymyslet a prodat, ale hodí se nám někdo, kdo se postará o jejich realizaci.
Náplň práce:
Administrativní práce v zaběhlém e-shopu s kosmetikou. Včetně komunikace se zákazníky eshopu, různými dodavateli a dopravci.
• evidence skladových zásob
• balení, přebalování a kontrola zboží
• práce se skenerem a v evidenčním sw Pohoda
• expedice objednávek
• provádění reportů
• obsluha webového rozhraní eshopu
• obsluha sociálních sítí, komunikace se zákazníky(tel, email)
Požadujeme
• příjemné vystupování a komunikační dovednosti (ústní i písemné)
• velmi dobré organizační schopnosti, systematičnost a nové nápady
• aktivní, samostatný přístup k řešení problémů, odpovědnost a důslednost v plnění úkolů
• vysokou míru loajality a profesionality
• práci na PC – základní znalost Excel, Word, Windows efektivně, uživatelskou znalost Gmail Suite, PowerPointu a systému Pohoda výhodou
• základní znalost práce na sociálních sítích (FCB, Instagram), správa kampaní výhodou
• zájem o oblast kosmetiky a nakupování na internetu výhodou
Nabízíme
• zajímavou pracovní příležitost u rozrůstajícího se zaměstnavatele, který má více oblastí podnikání
• možnost profesního růstu a osobního rozvoje (vedení dalších projektů, kampaně na sociálních sítích..)
• motivační finanční ohodnocení závislé na pečlivosti odvedené práce a aktivním přístupu
• pracovní dobu od pondělí do pátku, pouze ranní směny, žádné víkendy
• možnost profesně růst společně s námi – podpoříme Vás ve Vašem dalším vzdělávání
• profesionální přístup nadřízeného
• mobilní telefon s neomezeným voláním a 10 GB dat pro vlastní potřebu.