Na JobSystem je registrováno 71934 uchazečů a vystaveno 65842 nabídek práce
Přihlášení
pro uchazeče


Poslat nové heslo



Nový uchazeč


Administrativní pracovník výdejny a skladu

SIAG CZ, s.r.o.



Administrativní pracovník výdejny a skladu


Místo práce (okres): Chrudim

Pracovní vztah: Hlavní pracovní poměr

Termín nástupu: 10.09.2020

Místo výkonu práce: Průmyslová č.p. 307, Chrudim IV
Pracovní náplň: skladová administrativa, objednávání nářadí a pomůcek, vedení skladového hospodářství, práce ve skladu a s tím související činnost, administrativní činnost v ERP systému, manipulace ve skladu paletovým vozíkem, příjem, výdej a vychystávání materiálu dle soupisek a výkresové dokumentace, příjem a výdej nástrojů, nářadí a pracovních pomůcek, spolupráce při inventuře
Požadujeme: dobrá znalost práce na PC, znalost principů ERP systému (SAP, Orange, Infor ), organizovanost, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost za správnost dokladů, pracovní nasazení, dobrý zdravotní stav, čistý trestní rejstřík
Výhoda: předchozí zkušenosti na podobné pozici, praxe v oboru, ŘP sk. B, znalost NJ, příp. AJ
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: balíček zaměstnaneckých výhod
První kontakt učiňte prosím na výše uvedeném telefonním čísle PO-Pá od 8.00 do 14.30 hod. nebo na e-mailové adrese.







Doporučujeme: Tvorba webových stránek - Plastové bazény - www.wenku.cz - cestovní kancelář pro školy - eshop - www.praceunas.cz - Práce u nás
DK Recruitment-Práca a brigády - Dějepis, referáty z historie - Víno z Moravy - RECRUITER s.r.o. - personální agentura

Zásady ochrany soukromí