Na JobSystem je registrováno 71206 uchazečů a vystaveno 25243 nabídek práce
Přihlášení
pro uchazeče


Poslat nové heslo



Nový uchazeč


Sekretářka / sekretář - Praha - HPP nebo poloviční úvazek

AČRA servis s.r.o.

Servisní organizace Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace.


Sekretářka / sekretář - Praha - HPP nebo poloviční úvazek


Místo práce (okres): Praha

Pracovní vztah: Hlavní pracovní poměr, Práce na zkrácený úvazek

Náplň práce:
Oblast účetně-finanční
• příprava (a včasné předávání účtárně) účetních podkladů AČRA MK a AČRA servis s.r.o.
• fakturace AČRA MK a AČRA servis s.r.o.
• vedení pokladen, hmotná zodpovědnost za stav pokladen
• úhrady schválených faktur došlých
• příprava mzdových podkladů
• komunikace s úřady – FÚ, OSSZ, zdravotní pojišťovny ad.
Oblast provozní
• vedení komunikace za AČRA MK a AČRA servis s.r.o. z vnějšími subjekty, vyřizování korespondence a telefonátů
• sjednávání a organizace schůzek
• vedení zápisů z jednání, koordinace členů prezidia AČRA MK
• komunikace se členy AČRA MK
• organizační zajištění valných hromad, školení a dalších akcí
• součinnost při akvizicích nových členů
Oblast propagační
• sběr, redakční příprava podkladů pro ročenku
• psaní tiskových zpráv, komunikace s novináři
• příprava podkladů pro reklamní aktivity asociace
• správa obsahu internetových stránek
Oblast produkce akcí
• organizačně-technické zajištění všech činností souvisejících s jednotlivými akcemi pořádané AČRA MK a AČRA servis s.r.o. (Zlatá pecka, Digimedia,…)
• spolupráce při získávání partnerů akcí
• řízení komunikace
• uzavírání potřebných smluv

Požadujeme:
• praxe na obdobné pozici alespoň 3 roky
• základní administrativní dovednosti
• dobrá znalost kancelářského softwaru (MS Office nebo OpenOffice)
• základní znalost obchodní a účetní legislativy
• pokročilé počítačové dovednosti, přehled o internetových službách
• schopnost formulace písemného projevu
• samostatnost
• dobré komunikační schopnosti

Nabízíme:
• HPP nebo poloviční úvazek s možností navýšení počtu hodin podle potřeby
• dobré pracovní podmínky
• flexibilní pracovní dobu
• možnost dalšího vzdělávání
• adekvátní finanční ohodnocení, výkonnostní bonusy

Termín nástupu: Ihned

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je servisní organizace Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace.

Místo práce: Praha - Chodov, Holušická 3

Termín nástupu: 1. 2. 2019

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte.

Platnost inzerátu končí 2. 2. 2019. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte!







Doporučujeme: Tvorba webových stránek - Plastové bazény - www.wenku.cz - cestovní kancelář pro školy - eshop - www.praceunas.cz - Práce u nás
DK Recruitment-Práca a brigády - Dějepis, referáty z historie - Víno z Moravy - RECRUITER s.r.o. - personální agentura

Zásady ochrany soukromí