Na JobSystem je registrováno 71101 uchazečů a vystaveno 24727 nabídek práce
Přihlášení
pro uchazeče


Poslat nové heslo



Nový uchazeč


Administrativní pracovník/ce, pokladní

OKAY s.r.o.



Administrativní pracovník/ce, pokladní


Místo práce (okres): Prostějov

Pracovní vztah: Hlavní pracovní poměr, Práce na zkrácený úvazek, Práce na dobu určitou, Brigáda/Praxe/Stáž

Termín nástupu: 12.10.2018

Okay je nejúspěšnější společností na trhu s elektrospotřebiči a stylovým nábytkem. Může se pochlubit pozicí stabilní české firmy s téměř čtvrt století dlouhou historií. Svých úspěchů by nedosáhla bez týmu šikovných pracovníků na svých prodejnách, mezi které se nyní můžete zařadit i vy.

Náplň práce:
  • markování zboží na pokladně
  • sjednávání splátkových smluv
  • administrativa spojená s chodem prodejny (pošta, tisk cenovek, vedení dokumentace prodejny)
  • doplňkový prodej


Požadujeme:
  • SŠ vzdělání s maturitou nebo 3 roky praxe se sepisováním splátkových smluv
  • znalost práce na PC
  • komunikační schopnosti
  • příjemné vystupování a orientaci na zákazníka
  • zodpovědnost a pečlivost
  • trestní bezúhonnost


Nabízíme:
  • zaškolení a propracovaný systém dalších školení
  • možnost osobního a profesního růstu
  • zázemí stabilní společnosti

V případě Vašeho zájmu o nabízenou pracovní pozici, zašlete nám svůj životopis na sp04.hr@okaycz.eu do předmětu emailu napište pozici a město, kam se hlásíte.







Doporučujeme: Tvorba webových stránek - Plastové bazény - www.wenku.cz - cestovní kancelář pro školy - eshop - www.praceunas.cz - Práce u nás
DK Recruitment-Práca a brigády - Dějepis, referáty z historie - Víno z Moravy - RECRUITER s.r.o. - personální agentura

Zásady ochrany soukromí